Esamo geležinkelio ruožo Kazlų Rūda–Kaunas rekonstrukcija

Įgyvendinimo data: 2015-12-22

Projekto numeris - VP2-5.1-SM-02-V-01-025

Finansavimo laikotarpis - 2007–2013

Projektui skirto finansavimo ES fondų dalis - 119 314 327,02 €

 

Įgyvendinant projektą: rekonstruotas esamas geležinkelio kelias, modernizuota signalizacijos sistema Palemono ir Gaižiūnų stotyse (rekonstruota geležinkelio kelio 114,22 km).

 

Sukurta nauda: pagrindinis globalaus „Rail Baltica“ projekto tikslas – išvystyta interoperabili Pietų – Šiaurės krypties geležinkelio transporto ašis, sujungsianti Baltijos valstybes su Lenkija, o per ją - su visu Europos Sąjungos geležinkelių tinklu. Modernios ašies sukūrimas bei modernizavimas galėtų tenkinti vis didėjančius ES valstybių prekybos ir paslaugų poreikius. Vienas iš šio projekto etapų yra 1520 mm geležinkelio rekonstrukcija ir 1435 mm vėžės pločio geležinkelio statyba ruože Kazlų Rūda - Kaunas, kuris yra vienas esminių ruožų siekiant atvesti europinio standarto geležinkelį iki Kauno centrinės geležinkelio stoties. Įgyvendinus projektą rekonstruota 77,03 km esamos dvikelės geležinkelio linijos ir nutiesta jai lygiagreti 37,19 km ilgio 1435 mm linija, rekonstruoti geležinkelio statiniai, rekonstruotos Jūrės, Mauručių, Jiesios ir Kauno stotys, pritaikyti signalizacijos, ryšių, elektros tinklai. Pagerintas infrastruktūros pajėgumas, padidėjęs pralaidumas ir greitis, taupomas kelionės laikas, mažėja triukšmas ir tarša, gėrėja eismo saugumas.

 

Projekto vykdytojas - AB „Lietuvos geležinkeliai“

 

Plačiau